معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی

اطلاعیه شماره ۲- ثبت نام پذیرفته شدگان آزمون سراسری و پذیرش بر اساس سوابق تحصیلی سال ۱۴۰۱

چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱

ثبت­ نام پذیرفته ­شدگان آزمون سراسری و پذیرش براساس سوابق تحصیلی سال 1401 دانشگاه گلستان

ضمن عرض تبریک و آرزوی توفیق روزافزون پذیرفته­ شدگان، به اطلاع می‌رساند ثبت­ نام به شرح مراحل زیر صورت می ­پذیرد :

مرحله 1: ثبت  نام اینترنتی

پذیرفته­ شدگان لازم است جهت ثبت‌نام اینترنتی از روز پنجشنبه 31 شهریورماه لغایت چهارشنبه 6 مهر ماه (تمدید تا سه شنبه 12 مهرماه) به سامانه آموزشی دانشگاه به آدرس golestan.gu.ac.ir  مراجعه نمایند و با انتخاب گزینه ورود به سیستم مراحل ذیل را انجام دهند.

نحوه ورود به سيستم ثبت نام اینترنتی:

1- به ابتدای شماره داوطلبی خود كاراكترهای U011 اضافه كرده و برای شناسه كاربری استفاده نماييد.

2- از كد ملی خود به عنوان گذرواژه استفاده كنيد.

شناسه كاربری:     شماره داوطلبی U011 (مثلا U0112717592)

گذرواژه :              كد ملی

نکته: چنانچه در ورود به سیستم گلستان به دلیل خارج شدن پیاپی دچار مشکل شوید  فایل پیوست را مطالعه نمایید.

نکات مهم:

 الف- پذیرفته ­شدگان عزیزلازم است قبل از اقدام به ثبت­ نام اینترنتی از مدارک زیر فایل اسکن شده تهیه نموده و سپس با ورود به سامانه آنها را بارگذاری نمایید:

1- اصل مدرک دیپلم یا اصل گواهی موقت دیپلم
2-اصل ریزنمرات دیپلم
3- در صورت دارا بودن اصل مدرک پیش­ دانشگاهی یا اصل گواهی موقت پیش­ دانشگاهی
4- در صورت دارا بودن اصل ریزنمرات پیش ­دانشگاهی
5- عکس پرسنلی رنگی 4×3
6- اصل شناسنامه و کارت ملی
7- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت نظام وظیفه (ویژه پذیرفته شدگان پسر غیرمشمول)
8- اصل حکم مرخصی سالانه یا موافقت کتبی بدون قید و شرط سازمان متبوع  (ویژه کارمندان دولت)
9- فرم امضاء شده مرامنامه انضباطی دانشجویان دانشگاه گلستان (دریافت فایل)
10- فرم علاقه مندی نشریات و کانون های فرهنگی (دریافت فایل)

ب- پذیرفته شدگان ملزم هستند کلیه موارد پذیرش غیرحضوری دانشجویان جدیدالورود را انجام داده و گزینه اتمام پذیرش غیرحضوری را انتخاب و گواهی پذیرش را چاپ نمایند.

     - نکته1 : شماره همراه درج  شده در پذیرش غیرحضوری می بایست حتماً به نام شخص دانشجو باشد.

     - نکته2: پذیرفته‌شدگان می‌بایست با مراجعه به سامانه « تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» به آدرسhttps://emt.medu.ir   با انتخاب گزینه «سوابق فارغ‌التحصیلی» اقدام به درخواست ارسال کارنامه فارغ التحصیلی و گواهی محل­ های تحصیل دوره دوم متوسطه (سه سال آخر) به دانشگاه گلستان نمایند و پس از ثبت اطلاعات و پرداخت هزینه، کدپیگیری و تأییدیه پرداخت دریافت نمایند. پذیرفته‌شدگان می‌بایست در مرحله ثبت‌نام الکترونیکی، کدپیگیری دریافت شده از سامانه «تاییدیه مدارک تحصیلی وزارت آموزش و پرورش» را در محل مشخص شده در سامانه ثبت‌نام الکترونیکی گلستان درج نمایند.
     - نکته3 : پذیرفته‌شدگان لازم است با مراجعه به آدرسhttps://emt.medu.ir
   با انتخاب گزینه « تاییدیه تحصیلی» نسبت به ثبت درخواست و ارسال تأییدیه تحصیلی اقدام و کد پیگیری اخذ نمایند.
     - نکته4 :
دانشجویان انصرافی و اخراجی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، علاوه بر موارد فوق  فرم شماره 1 (دریافت فایل) را تکمیل و همراه با مدارک دیگر از طریق پست ارسال نمایند.
     - نکته5 : آن دسته از پذیرفته شدگانی که تا 1401/06/31 مقطع دیپلم نظام 3-3-6 یا پیش دانشگاهی نظام سالی واحدی  را به اتمام  نرسانده اند مجاز به ثبت نام اینترنتی نمی باشند.

ج- در حین انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است پرداخت ­های زیر با کارت بانکی دارای رمز دوم انجام گیرد:

1- پرداخت الکترونیکی علی­ الحساب شهریه (ویژه دانشجویان نوبت دوم) به مبلغ 13/000/000 ریال از طريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده در سامانه

2- پرداخت الکترونیکی هزینه ­های کارت دانشجویی، تغذیه و امور ثبت ­نام به مبلغ 1/000/000 ریال ازطريق درگاه هاي پرداخت تعبيه شده درسامانه

تذکر: مبالغ پرداختی فوق تحت هیچ شرایطی عودت داده نمی شود.

 

د - پس از انجام مراحل ثبت نام اینترنتی لازم است نسخه چاپی مدارک ذیل از سامانه ثبت نام اینترنتی تهیه شود:

1- گواهی پذیرش غیر حضوری
2- تعهدات امضاء شده (قابل دریافت هنگام ثبت نام اینترنتی از سامانه آموزش گلستان)
3- فرم مرامنامه انضباطی دانشجویان دانشگاه گلستان (دریافت فایل)

نکته: لطفاً قبل از تهیه نسخه چاپی ترجیحاً فونت های سیستم آموزش گلستان را بر روی سیستم خود نصب نمایید. (دریافت فونت)

ه-  کلیه پذیرفته­ شدگان پسر مشمول قانون نظام وظیفه عمومی، لازم است جهت درخواست معافیت تحصیلی خود از طریق پرتال جامع سازمانی نظام وظیفه به آدرس https://services.epolice.ir با نام کاربری (کد ملی) و کلمه عبور (کد سخا قابل دریافت از مراکز پلیس +10 سراسر کشور) اقدام نمایند.

      - تاریخ شروع به تحصیل در سامانه نظام وظیفه عمومی 1401/07/01 می باشد.

      - کد دانشگاه گلستان 2130 می باشد.

نکته: پذیرفته ­شدگان در حال خدمت مقدس سربازی، لازم است در پذیرش غیرحضوری وضعیت نظام وظیفه را مشمول انتخاب نمایند تا بتوانند درخواست تایید معافیت تحصیلی را از سیستم دریافت و جهت انجام مراحل معافیت تحصیلی به پلیس +10 و یگان خدمتی خود مراجعه نمایند.

و- کلیه پذیرفته شدگان لازم است با مراجعه به آدرس های ذیل اطلاعات درخواست شده را کامل نمایند:

ز-  متقاضیان سکونت در سرای دانشجوی غیردولتی(خوابگاه) با مراجعه به آدرس ذیل نسبت به کسب اطلاعات اقدام نمایند:

 

مرحله 2: ارسال پستی مدارک

در این مرحله دانشجو بایستی مدارک تحصیلی خود را مطابق با لیست مدارک مورد نیاز ثبت نام (دریافت) فراهم کرده و با تکمیل فرم کنترل مدارک ارسالی، حداکثر تا تاریخ 30 مهرماه 1401 از طریق پست به دانشگاه ارسال نماید. شایان ذکر است کلیه عواقب وجود هر گونه نقص در ارسال مدارک به عهده دانشجو می باشد.

دانشجو بایستی فرم "کنترل مدارک ارسالی" خود را به همراه "مدارک تکمیل شده"  به صورت پستی به آدرس : استان گلستان - کیلومتر 10 جاده گرگان گنبد - کمربندی گرگان سرخنکلاته - پردیس دانشگاه گلستان - معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی - مدیریت امور آموزشی - کدپستی 79142-49361  ارسال نموده و بر روی پاکت عنوان "مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی سال 1401" قید نماید.

«دانلود فرم کنترل مدارک ارسالی»

نکات مهم :

1- عدم ارسال پستی مدارک در زمان مقرر به منزله انصراف از تحصیل بوده، و ثبت نام اینترنتی داوطلب لغو خواهد شد.

2- شروع کلاس ها  از روز شنبه مورخه 1401/07/09  شنبه 1401/07/16 (اصلاحیه با توجه به تمدید تاریخ ثبت نام) به صورت حضوری می باشد.

3- نحوه مشاهده برنامه هفتگی با استفاده از سامانه گلستان در اطلاعیه شماره 5 اطلاع رسانی شده است.

 


تعداد بازدید: 9817